Niet tevreden over uw behandeling?

Wij vinden uw tevredenheid zeer belangrijk. Toch is het mogelijk dat er zich situaties voordoen waardoor u niet tevreden bent en waar u een klacht over in wil dienen. U kunt een klacht indienen via onderstaand formulier. We zullen dan samen naar een oplossing zoeken.

Klacht datum:

Uw naam:

Uw e-mailadres:

Uw telefoonnummer (optioneel):

Uw geboortedatum:

Ik heb een klacht over de uitgevoerde (be)handeling:Ik heb een klacht over de nota van de uitgevoerde (be)handelingIk heb een klacht over iets anders namelijk:

Ik verwoord mijn klacht als volgt:*

De oplossing die ik, als cliënt, zou willen aandragen is:

Ik zou de behandeling willen herhalen zodat het resultaat naar wens isIk zou de behandeling willen bespreken zodat we kunnen bekijken wat voor andere opties qua behandelingen voorhanden zijnIk zou de nota niet willen betalen voor deze uitgevoerde (be)handelingIk heb een andere oplossing namelijk:

U heeft een klacht over de ontvangen nota

U hoeft dit formulier niet verder in te vullen of te versturen. Voor vragen/klachten rondom de nota van uitgevoerde/niet uitgevoerde behandelingen neemt u contact op met: http://www.uwnota.nl U kunt daar het factuurnummer invoeren en uw vragen stellen over de nota. U kunt hen ook bellen op het volgende telefoonnummer: 0900 - 404 94 04 (€ 0,35 per gesprek).

Ik verwoord mijn klacht als volgt:*

De oplossing die ik, als cliënt, zou willen aandragen is:

Ik zou de behandeling willen herhalen zodat het resultaat naar wens isIk zou de behandeling willen bespreken zodat we kunnen bekijken wat voor andere opties qua behandelingen voorhanden zijnIk zou de nota niet willen betalen voor deze uitgevoerde (be)handelingIk heb een andere oplossing namelijk:

Mochten wij geen oplossing kunnen vinden voor uw klacht, verwijzen wij u naar de folder klachtenregeling NVM-mondhygiënisten.